יום ראשון, 7 בפברואר 2016

להעתיק או לא להעתיק... כרטיס תודה.

מה אתן אומרות על להעתיק עבודות של אחרות? אני לא מתכוונת לצורה המגעילה, אלא לאופן המנומס - תוך נתינת קרדיט ראוי.
בתור מניירת מתחילה, אני מרגישה שזה מעשה מאוד נכון עבורי.
כך אני נחשפת למגוון גדול של טכניקות, מתנסה בקומפוזיציות 'שעובדות' טוב, ומקבלת מסגרת רעיונית ליצירה. אני רואה מול העיניים תוצר סופי, ויודעת שיש סיכוי שההשקעה הרבה שלי בכרטיס קטן, תשתלם בסוף, ושיש מצב שכל הפרטים הקטנים יתחברו בסיום העבודה לסך יפה...

אבל האמת היא, שגם כשאני כבר מחליטה ממש להעתיק, בדרך כלל נערך מסדר התאמות ארוך, הכולל התאמה של גודל, אופי סגנוני, והתאמה למצאי החומרים שיש לי בכלל בארון, וליכולות שלי... כך שהסיכוי שבאמת יצא לי כרטיס דומה למקור הוא די קטן.

הפעם העתקתי. חיפשתי בפינטרסט כרטיס שיתאים לדרישות האתגר של רעותא, שצריך לכלול הפעם תגית, מילה ותיפורים. והנה מצאתי את החמוד הזה:

Photo 2

שלקוח מכאן:
 http://stampwithheather.typepad.com/stamp_with_heather/2013/05/hello-new-in-colours.html

ויצרתי את הגרסה שלי (מה אתן אומרות? יצא דומה?):



 כן, אני מודעת לכל הגורמים שעובדים לרעתי בהשוואה בין הכרטיסים... למשל, בטח שמתן לב שבמקור התיפורים נעשו בתפירה חופשית, ובעקמומיות נהדרת ויפיפיה, ואילו אצלי התפרים ישרים עד להביש... ועוד דבר קריטי ששמתי לב אליו רק הרגע- התגית בכרטיס המקורי מודבקת בתלת-ממד, והאלמנטים תפורים אליה, אבל לא אל הכרטיס! איך לא ראיתי את זה קודם?! (בואו נאשים את השעה שבה הכנתי את הכרטיס. טוב? יופי.). וכן הלאה, וכו'...
למרות כל זאת, אם אני מעמידה את הכרטיס שלי לבד, אני מרוצה מהתוצאה!


אז מה דעתכן?
'להעתיק או לא להעתיק? זאת השאלה...'



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה