יום ראשון, 8 בינואר 2017

סדרת תמונות לחדר תינוק


הינשוף הזה הוא אחד מהחיתוכים הראשונים שחתכתי בקריקט שלי. כשסיימתי לחתוך ולהרכיב אותו, החלטתי שהוא יהיה נהדר כחלק מסדרת תמונות שאכין כמתנה לנטע, אחיין שלי שזה אך נולד. אז חתכתי עוד כמה אלמנטים, חתכתי ניירות, הרכבתי, הצבתי, סובבתי, הוספתי תחרות, הדבקתי... ואז הגיע החלק הקשה ביותר – מסגרות!

בתור אחת שעובדת מהבית, אני כמעט ולא זזה לשום מקום. מאיפה ואיך אני אקנה מסגרות מתאימות?! אתגר אמתי.
ניסיתי לשלוח את בעלי לחפש, אך הוא כשל במשימה.
אז מה עושים?! לא עושים.
וכך שכבו להן התמונות במגירה. חיכו וחיכו וחיכו, עד שגיסתי היקרה הבינה שאם היא רוצה לראות את התמונות האלה אצלה, לפני שנטע יהיה בן חמש, היא חייבת לקחת את העניינים לידיים. וכך הלכה לה הבחורה, קנתה מסגרות (10 ₪ במקסטוק), צבעה בשחור והביאה אותן אלי לסיום המלאכה. 

מכאן ואילך הדרך לסיום הפרויקט הייתה קצרה.
וכך בגיל חמישה חודשים זכה נטע לקבל בטקס חגיגי את מתנת הלידה שלו.  


אם גם לך מתחשק להכין סדרת תמונות שכאלה, אבל את נטולת מכשיר חיתוך, אל תוותרי. את יכולה בקלות רבה למצוא גזרות מתאימות להדפסה באינטרנט, להדפיס אותן על דפים צבעוניים (או על דף לבן ולהשתמש בו כשבלונה), לגזור ולהדביק, ולהרכיב גם לך תמונות לתפארת.

עכשיו הגיע הזמן שאטפל גם בקירות חדר הילדים שלי.
קדימה לעבודה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה