יום רביעי, 27 בינואר 2016

כרטיס ברכה - עציץ פורח

כרטיס שהכנתי לילדת יום-הולדת, שנולדה יום לפני ט"ו בשבט.
הביצוע שלי לכרטיס העציץ המוכר... אני התבססתי על ההדרכה של crafty fairy. הדרכה נהדרת! נהניתי מאוד מהפראיות של העציץ שלה.
בהתחשב בכך שהכרטיס שלי ממוען לילדונת בת שש, הוא ורוד ומנצנץ בהתאם לכל כללי הטקס. 



והנה הוא פתוח:


  את הפרחים גזרתי מכרטיס ברכה קנוי ומזעזע, שלא האמנתי שאי-פעם אמצא לו שימוש. פה לדעתי הם משתלבים נהדר. מסקנה: לא להיות קטני אמונה... העלים חתוכים מסול ירוק, בפאנצ' עלים שקניתי אצל רעותא

הפקת לקחים לעתיד-
א. בפעם הבאה אתפור את הכיס במכונה, זו גם הסגירה הכי בטוחה וגם נותן סיומת יפה. אבל בעצם, זה רק כרטיס ברכה, הוא לא אמור להחזיק מעמד לנצח...
ב. את הבסיס של התגית הפנימית הכנתי מבריסטול רגיל, והוא מתקשה מאוד לסחוב את כל התפרחת הזו על ראשו. כדאי לבחור בסיס יציב יותר, או להדביק עוד שכבת נייר.
ג. מי יצליח לנחש למה לא צילמתי את החלק האחורי? (הייתי רוצה למצוא פתרון אלגנטי, לזוועה שמסתתרת שם מאחורה).

הכרטיס משתתף באתגר ט"ו בשבט של scrappy hands - אתגר צמח, שרק לכבודו פתחתי את הבלוג הזה! שם גם תראו שאני לא היחידה שהכינה עציץ פורח...

תגובה 1:

  1. בהחלט מתאים לטו בשבט
    תודה שהשתתפת באתגר שלנו
    ב scrappy Hands

    השבמחק